Gelbura Globally Adora PID Yükseltme Kiti Sorunu

0x6d33

Yeni Kahvesever
Katılım
1 Tem 2024
Merhabalar,

Adora PID Yükseltme kiti satın alarak espresso makinamı 3 Aralık'da espresso makinamı Gelbura/Globally'e gönderdim.
Siparişi verdikten sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajını gönderdiler;
1733901113887.png
Bende ürünümü paketleyip kargoya verdim.

Dün Adora PID Espresso Makinamı teslim aldım.

Espresso Makinasının;
- Su haznesi kırılmış
- Su haznesi kapağı kırılmış
- Su tepsisi yerine tam oturmayacak şekilde
- Makina ilk açılıişında traktör gibi ses çıkırır vaziyette
- Isındıktan sonra benzer bir ses arkasından titreşimli daha yüksek bir ses
- Bu sesleri çıkarırken su vermeme sorunları ile bana teslim edildi.


Arkasından telefonla haddini bilmez biri arayıp sesini yükselterek haklı çıkmaya çalışıyor.

Bu nasıl bir rezilliktik lütfen sizde yorumlar mısınız?

Videolar aşağıdaki linklerde;




Fotolarını aşağıya bırakıyorum.

1733901449369.png
1733901476730.png
1733901507656.png
 

teyyaredenkahve

Kahve Masası ✈️
Yönetici
Katılım
28 Nis 2017
Konum
İstanbul
Geçmiş olsun, büyük ihtimalle kargoda hasar görmüştür. :confused: Teslim alırken tutanak tuttunuz mu? Tabii bu her zaman mümkün olmuyor ama bu tarz büyük ve kıymetli ekipmanlarda mutlaka bakmak lazım.

Umarım kısa sürede bir çözüm bulursunuz. Ben de firmaya ileteceğim. @Gelbura
 

Gelbura

Firma Yetkilisi
Katılım
10 Şub 2018
Merhabalar,

Adora PID Yükseltme kiti satın alarak espresso makinamı 3 Aralık'da espresso makinamı Gelbura/Globally'e gönderdim.
Siparişi verdikten sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajını gönderdiler;
Ekli dosyayı görüntüle 24518
Bende ürünümü paketleyip kargoya verdim.

Dün Adora PID Espresso Makinamı teslim aldım.

Espresso Makinasının;
- Su haznesi kırılmış
- Su haznesi kapağı kırılmış
- Su tepsisi yerine tam oturmayacak şekilde
- Makina ilk açılıişında traktör gibi ses çıkırır vaziyette
- Isındıktan sonra benzer bir ses arkasından titreşimli daha yüksek bir ses
- Bu sesleri çıkarırken su vermeme sorunları ile bana teslim edildi.


Arkasından telefonla haddini bilmez biri arayıp sesini yükselterek haklı çıkmaya çalışıyor.

Bu nasıl bir rezilliktik lütfen sizde yorumlar mısınız?

Videolar aşağıdaki linklerde;




Fotolarını aşağıya bırakıyorum.

Ekli dosyayı görüntüle 24519
Ekli dosyayı görüntüle 24520
Ekli dosyayı görüntüle 24521

Merhaba, şimdiden geçmiş olsun. Kargo veya taşıma sırasında bişeler olabiliyor teslim tutanağınız hasar tutanağınız var mı?

Biz şimdi çalışma arkadaşlarımıza bilgi veriyoruz ürünü sizden alıp gereken işlemleri yapmak için

Sizden ricamız kargo ile görüşüp tutanak tuturmanız
 

0x6d33

Yeni Kahvesever
Katılım
1 Tem 2024
Geçmiş olsun, büyük ihtimalle kargoda hasar görmüştür. :confused: Teslim alırken tutanak tuttunuz mu? Tabii bu her zaman mümkün olmuyor ama bu tarz büyük ve kıymetli ekipmanlarda mutlaka bakmak lazım.

Umarım kısa sürede bir çözüm bulursunuz. Ben de firmaya ileteceğim. @Gelbura
Teşekkür ederim geçmiş olsun temennileriniz için. Teslimat çalıştığım şirketin muhaberatına yapıldığı için tutanak tutamadım malesef.
 

0x6d33

Yeni Kahvesever
Katılım
1 Tem 2024
Merhaba, şimdiden geçmiş olsun. Kargo veya taşıma sırasında bişeler olabiliyor teslim tutanağınız hasar tutanağınız var mı?

Biz şimdi çalışma arkadaşlarımıza bilgi veriyoruz ürünü sizden alıp gereken işlemleri yapmak için

Sizden ricamız kargo ile görüşüp tutanak tuturmanız
Telefonda arayan beyfendi de keşke sizin gibi kibar bir üslup seçmiş olsaydı. Kargo'da değil yükseltme kiti uygulama sırasında düşmüş de olabilir bunu ben bilemem. Ayrıca kargo çalıştığım şirketin muhaberatına geldiği için tutanak tutma şansım olmadı.
 

0x6d33

Yeni Kahvesever
Katılım
1 Tem 2024
Ek olarak telefonda biz size o parçaların göndermeyin dediğini, göndermemem gerektiğini söyleyerek kendini haklı duruma yüksek sesle sokmaya çalışıyordu beyfendi. Bakın aşağıdaki yazışmayı gönderiyorum.
Kendilerinin bilgilendirme mesajlarında böyle bir ibare zaten yok aksesuarları göndermeyin diye. Ek olarak Su haznesi aksesuar mı? Değil Makinanın ana bir parçası. Bunu geçtim zaten yazışmada portafilter'dan tamper'den vs bahsediyoruz. Hiç su haznesi göndermeyin de dememişler.
Ben sorumu sorduktan sonra geç cevap verdiler anlarım bunu akşamdı ama cevap verdiklerinde ben zaten makinayı paketlemiştim. Ve sadece portafilter'ı kutuya koymuştum.

1733904103551.png
 

Gelbura

Firma Yetkilisi
Katılım
10 Şub 2018
Ek olarak telefonda biz size o parçaların göndermeyin dediğini, göndermemem gerektiğini söyleyerek kendini haklı duruma yüksek sesle sokmaya çalışıyordu beyfendi. Bakın aşağıdaki yazışmayı gönderiyorum.
Kendilerinin bilgilendirme mesajlarında böyle bir ibare zaten yok aksesuarları göndermeyin diye. Ek olarak Su haznesi aksesuar mı? Değil Makinanın ana bir parçası. Bunu geçtim zaten yazışmada portafilter'dan tamper'den vs bahsediyoruz. Hiç su haznesi göndermeyin de dememişler.
Ben sorumu sorduktan sonra geç cevap verdiler anlarım bunu akşamdı ama cevap verdiklerinde ben zaten makinayı paketlemiştim. Ve sadece portafilter'ı kutuya koymuştum.

Ekli dosyayı görüntüle 24522
Hiç problem değil biz gereken işlemleri yaparız.
Sizi Ahmet bey arayacaktır konu ile alakalı.
 

PisMoruk

Tecrübeli Demleyici
Katılım
5 May 2024
@teyyaredenkahve
@Gelbura

Bu konu özelinde değil yazacaklarım.
Hem göndericiyi, hem alıcıyı koruma amacıyla icadedilen bu tutanak olayı, artık pratikte uygulanabilirliğini kaybetmiştir. Kargoyu kontrol etmek ve öyle teslim almak istediğim her seferde aldığım yanıt "Paketi aldığınız anda teslim almış sayılırsınız, teslim aldıktan sonra da tutanak tutulması mümkün değildir, teslim aldığınıza dair imza atmadan paketi almak ve açmak için ısrar ederseniz paketi hiç teslim etmeyiz." minvalinde oldu. O zamanlar imza karşılığı teslim alırdık. Şimdi hiç şansımız yok. Adam daha merdivenleri çıkarken okutuyor barkodu, kapıyı açar açmaz paketi elime tutuşturup tozluyor. Kontrol edeceğim dediğimde "Çoktan teslim aldınız" diyor. Ve bu tek firmada değil, tümünde var. Şu ana kadar bir Kolaygelsin'de yapmadılar. Kargo personeli bu şekilde bir dümen bulmuş anlaşılan. Gerek acentelerle gerekse merkez(ler)le iletişim kurmaya çalışsam da boş çıktı. Anlaşılan o ki üst kadro da konunun farkında ve desteklemekte. Sadece şubede böyle bir şans olabilir, o da belki.

Hele ki taşınan ürün konudaki gibi hassas ve ederi görece yüksekse, hiç bir güç o kargo personeline tutanak tutturamaz. Ya paketi vermez ya da bırakır gider, ne yaparsanız yapın ondan sonra.

Hadi biraz argoya bağlayayım. Bu iletiyi okuyan kimi arkadaşlarımız gaza gelip "yok öyle yağma, oyarlar adamı, sandalyeye oturduğu yerden kan alırlar, asarlar, keserler hüleayn" nidalarıyla parlayacaktır. Hiç bir şey yapamazlar zira tüm süreç kitabına uyduruluyor, paketi taşıyan kargo personelinden tepedeki müdüre kadar da olayın farkında.

Bu yazdıklarımı da yaşadığım 5-10 münferit olaya bağlamış değilim. Zamanında 4 büyüklerden birinde çalışan, işim icabı sürekli gitgeller sonucunda sohbet geliştirdiğim bir kargo personeli ile yaptığımız geyikler diyelim.

Kolaylıklar, gönderenin de, alıcının da işi zor görünüyor...
 

teyyaredenkahve

Kahve Masası ✈️
Yönetici
Katılım
28 Nis 2017
Konum
İstanbul
@teyyaredenkahve
@Gelbura

Bu konu özelinde değil yazacaklarım.
Hem göndericiyi, hem alıcıyı koruma amacıyla icadedilen bu tutanak olayı, artık pratikte uygulanabilirliğini kaybetmiştir. Kargoyu kontrol etmek ve öyle teslim almak istediğim her seferde aldığım yanıt "Paketi aldığınız anda teslim almış sayılırsınız, teslim aldıktan sonra da tutanak tutulması mümkün değildir, teslim aldığınıza dair imza atmadan paketi almak ve açmak için ısrar ederseniz paketi hiç teslim etmeyiz." minvalinde oldu. O zamanlar imza karşılığı teslim alırdık. Şimdi hiç şansımız yok. Adam daha merdivenleri çıkarken okutuyor barkodu, kapıyı açar açmaz paketi elime tutuşturup tozluyor. Kontrol edeceğim dediğimde "Çoktan teslim aldınız" diyor. Ve bu tek firmada değil, tümünde var. Şu ana kadar bir Kolaygelsin'de yapmadılar. Kargo personeli bu şekilde bir dümen bulmuş anlaşılan. Gerek acentelerle gerekse merkez(ler)le iletişim kurmaya çalışsam da boş çıktı. Anlaşılan o ki üst kadro da konunun farkında ve desteklemekte. Sadece şubede böyle bir şans olabilir, o da belki.

Hele ki taşınan ürün konudaki gibi hassas ve ederi görece yüksekse, hiç bir güç o kargo personeline tutanak tutturamaz. Ya paketi vermez ya da bırakır gider, ne yaparsanız yapın ondan sonra.

Hadi biraz argoya bağlayayım. Bu iletiyi okuyan kimi arkadaşlarımız gaza gelip "yok öyle yağma, oyarlar adamı, sandalyeye oturduğu yerden kan alırlar, asarlar, keserler hüleayn" nidalarıyla parlayacaktır. Hiç bir şey yapamazlar zira tüm süreç kitabına uyduruluyor, paketi taşıyan kargo personelinden tepedeki müdüre kadar da olayın farkında.

Bu yazdıklarımı da yaşadığım 5-10 münferit olaya bağlamış değilim. Zamanında 4 büyüklerden birinde çalışan, işim icabı sürekli gitgeller sonucunda sohbet geliştirdiğim bir kargo personeli ile yaptığımız geyikler diyelim.

Kolaylıklar, gönderenin de, alıcının da işi zor görünüyor...
Kesinlikle doğrudur hocam ama bunu görür görmez yazılı bir itiraz yapmak en azından kanıt olur. Firmaya karşı da kullanabilecek bir veri olur. Bundan sonrası zaten müşteri ile firma arasındaki ikili ilişkilere kalıyor.

Şimdi ürün teslim zamanından hemen sonra fotoğraflı email vs atmak var, bir de teslimden 2-3 gün sonra atmak var. Yoksa çok haklısınız. Yasal olarak paçayı sıyırıyorlar ama bu durumda firma size çözüm sunabilir en azından. Onlar da kargolardaki bu hataları biliyorlar.

Hatta bu tarz ürünlerde göndermeden önce fotoğrafları çekmek lazım, firma da ürün kendilerine ulaşınca fotoğraflarını çekmesi lazım. Ürün kırık yollanmış olabilir, sağlam gönderilmiş ama yolda kırılmış olabilir, vs...

Maalesef her konuda kırk takla atıyoruz :D
 

bialettilove

Yeni Kahvesever
Katılım
22 Haz 2024
Bu tarz olayların önüne geçmek için, firmaların(Gelbura, EP gibi), KolayGelsin'in kalibresinde bir kargo şirketiyle çalışması lazım.
Büyük, kırılabilecek, maddi değeri yüksek bir ürün almadan önce, eğer taşıyıcı firma Aras, Yurtiçi vs gibi firmalarsa 2 kere değil 10 kere düşünüyorum ben. Ve düşününce de zaten sipariş vermekten vazgeçiyorum :confused:
 

PisMoruk

Tecrübeli Demleyici
Katılım
5 May 2024
Kesinlikle doğrudur hocam ama bunu görür görmez yazılı bir itiraz yapmak en azından kanıt olur. Firmaya karşı da kullanabilecek bir veri olur. Bundan sonrası zaten müşteri ile firma arasındaki ikili ilişkilere kalıyor.

Şimdi ürün teslim zamanından hemen sonra fotoğraflı email vs atmak var, bir de teslimden 2-3 gün sonra atmak var. Yoksa çok haklısınız. Yasal olarak paçayı sıyırıyorlar ama bu durumda firma size çözüm sunabilir en azından. Onlar da kargolardaki bu hataları biliyorlar.

Hatta bu tarz ürünlerde göndermeden önce fotoğrafları çekmek lazım, firma da ürün kendilerine ulaşınca fotoğraflarını çekmesi lazım. Ürün kırık yollanmış olabilir, sağlam gönderilmiş ama yolda kırılmış olabilir, vs...

Maalesef her konuda kırk takla atıyoruz :D
Haklısınız.
Risk aldığım ürünlerde ve mimli kargo firmasının getirdiği paketlerde, (yasal bağlayıcılığı olmasa da) şöyle bir yöntem buldum: paketi video kaydı yaparak açıyorum. Dediğim gibi yasal bir bağlayıcılığı muhtemelen yoktur ancak yine de iş adli mercilere gidecek kadar uzarsa, bir umut; işe yarar.

Yoksa neden göndericiyi gereksiz yükümlülük altına sokalım.

Neyse, sakat konu, tartış tartış bitmez...
 

DtB

Joker
Katılım
12 Ağu 2023
Hiç problem değil biz gereken işlemleri yaparız.
Sizi Ahmet bey arayacaktır konu ile alakalı.
İlgili,çözüm odaklı yaklaşımınız için teşekkür ediyorum.
@teyyaredenkahve
@Gelbura

Bu konu özelinde değil yazacaklarım.
Hem göndericiyi, hem alıcıyı koruma amacıyla icadedilen bu tutanak olayı, artık pratikte uygulanabilirliğini kaybetmiştir. Kargoyu kontrol etmek ve öyle teslim almak istediğim her seferde aldığım yanıt "Paketi aldığınız anda teslim almış sayılırsınız, teslim aldıktan sonra da tutanak tutulması mümkün değildir, teslim aldığınıza dair imza atmadan paketi almak ve açmak için ısrar ederseniz paketi hiç teslim etmeyiz." minvalinde oldu. O zamanlar imza karşılığı teslim alırdık. Şimdi hiç şansımız yok. Adam daha merdivenleri çıkarken okutuyor barkodu, kapıyı açar açmaz paketi elime tutuşturup tozluyor. Kontrol edeceğim dediğimde "Çoktan teslim aldınız" diyor. Ve bu tek firmada değil, tümünde var. Şu ana kadar bir Kolaygelsin'de yapmadılar. Kargo personeli bu şekilde bir dümen bulmuş anlaşılan. Gerek acentelerle gerekse merkez(ler)le iletişim kurmaya çalışsam da boş çıktı. Anlaşılan o ki üst kadro da konunun farkında ve desteklemekte. Sadece şubede böyle bir şans olabilir, o da belki.

Hele ki taşınan ürün konudaki gibi hassas ve ederi görece yüksekse, hiç bir güç o kargo personeline tutanak tutturamaz. Ya paketi vermez ya da bırakır gider, ne yaparsanız yapın ondan sonra.

Hadi biraz argoya bağlayayım. Bu iletiyi okuyan kimi arkadaşlarımız gaza gelip "yok öyle yağma, oyarlar adamı, sandalyeye oturduğu yerden kan alırlar, asarlar, keserler hüleayn" nidalarıyla parlayacaktır. Hiç bir şey yapamazlar zira tüm süreç kitabına uyduruluyor, paketi taşıyan kargo personelinden tepedeki müdüre kadar da olayın farkında.

Bu yazdıklarımı da yaşadığım 5-10 münferit olaya bağlamış değilim. Zamanında 4 büyüklerden birinde çalışan, işim icabı sürekli gitgeller sonucunda sohbet geliştirdiğim bir kargo personeli ile yaptığımız geyikler diyelim.

Kolaylıklar, gönderenin de, alıcının da işi zor görünüyor...
Sizin gibi,bu talihsiz durum özelinde bir değerlendirme gerçekleştirmiyorum;size sonuna kadar katılıyorum.Zaten aceleyle iş yapan kargocular gönderi hasarlıysa daha da aceleci hareket ediyor,hemen teslim edip gitmenin derdinde oluyorlar.Boyle durumlarda maddi değeri yüksek ürünleri teslim alırken,kutusunu,ambalajını ilk kez açarken mutlaka ama mutlaka video kaydı olusturulmasını öneriyorum.Kodu kargocuya vermeden mutlaka göz ucuyla da olsa ambalajı dışarıdan incelemek gerek ve eğer bir gol yediysek ve teslim edip kaçtılarsa ,müşteri hizmetlerine ulaşmadan, WhatsApp hattından yazmadan önce yazılı bir kanıta sahip olmak adına firmaya bütün detayların verildiği bir mail atılmalı.

Nitelikli kahve sektörü dahilinde distribütörler genelde müşteri memnuniyeti odaklı olduğu için çözümcül yaklasabiliyorlar ancak her firma bunu yapmayabilir ve buna tedbirli yaklaşmakta fayda var.

Ayrıca yine konu özelinde değil yorumum,nasıl firmaların son tüketiciye haksızlık etmemesi gerektiğini savunuyorsak son tüketici de firmalara haksızlık etmemeli ve gönderim,iade,paketleme detayları netleşmeşmeden gönderim yapılmamalı,ürün satın alındığı şekilde paketlenmeli ve hareketli olabilecek parçalar sabitlenmeli,biraraya getirilerek ayrıca istiflenmeli.Musteri hizmetlerinin çalışma saatleri içerisinde net bilgiler temin edilince aksiyon alınmalı,alıcı ve satıcı dahil herkesin menfaati için.

E ticaret ile uğraşan arkadaşlar ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktır;sattıkları ürünün satarkenki paketlemesi ile iade geldiği andaki paketlemesinin görselini paylaşsalar bu durumun vehameti daha iyi anlaşılabilir.
 
Son düzenleme:

Angelas

Aktif Demleyici
Katılım
22 Haz 2022
Konum
Manisa
@teyyaredenkahve
@Gelbura

Bu konu özelinde değil yazacaklarım.
Hem göndericiyi, hem alıcıyı koruma amacıyla icadedilen bu tutanak olayı, artık pratikte uygulanabilirliğini kaybetmiştir. Kargoyu kontrol etmek ve öyle teslim almak istediğim her seferde aldığım yanıt "Paketi aldığınız anda teslim almış sayılırsınız, teslim aldıktan sonra da tutanak tutulması mümkün değildir, teslim aldığınıza dair imza atmadan paketi almak ve açmak için ısrar ederseniz paketi hiç teslim etmeyiz." minvalinde oldu. O zamanlar imza karşılığı teslim alırdık. Şimdi hiç şansımız yok. Adam daha merdivenleri çıkarken okutuyor barkodu, kapıyı açar açmaz paketi elime tutuşturup tozluyor. Kontrol edeceğim dediğimde "Çoktan teslim aldınız" diyor. Ve bu tek firmada değil, tümünde var. Şu ana kadar bir Kolaygelsin'de yapmadılar. Kargo personeli bu şekilde bir dümen bulmuş anlaşılan. Gerek acentelerle gerekse merkez(ler)le iletişim kurmaya çalışsam da boş çıktı. Anlaşılan o ki üst kadro da konunun farkında ve desteklemekte. Sadece şubede böyle bir şans olabilir, o da belki.

Hele ki taşınan ürün konudaki gibi hassas ve ederi görece yüksekse, hiç bir güç o kargo personeline tutanak tutturamaz. Ya paketi vermez ya da bırakır gider, ne yaparsanız yapın ondan sonra.

Hadi biraz argoya bağlayayım. Bu iletiyi okuyan kimi arkadaşlarımız gaza gelip "yok öyle yağma, oyarlar adamı, sandalyeye oturduğu yerden kan alırlar, asarlar, keserler hüleayn" nidalarıyla parlayacaktır. Hiç bir şey yapamazlar zira tüm süreç kitabına uyduruluyor, paketi taşıyan kargo personelinden tepedeki müdüre kadar da olayın farkında.

Bu yazdıklarımı da yaşadığım 5-10 münferit olaya bağlamış değilim. Zamanında 4 büyüklerden birinde çalışan, işim icabı sürekli gitgeller sonucunda sohbet geliştirdiğim bir kargo personeli ile yaptığımız geyikler diyelim.

Kolaylıklar, gönderenin de, alıcının da işi zor görünüyor...
 

0x6d33

Yeni Kahvesever
Katılım
1 Tem 2024
Hiç problem değil biz gereken işlemleri yaparız.
Sizi Ahmet bey arayacaktır konu ile alakalı.
Çözüm odaklı yaklaşımızın için teşekkür ederim. Ahmet bey'de beni aradı, sağolsun gayet olumlu bir yaklaşım ile ürünü tekrar göndermem konusunda yönlendirdi. Sabah arayan ve sesini yükselterek kendini haklı çıkarmaya çalışan arkadaş adına da özürlerini iletti. Yarın gönderimi sağlayacağım.
 

ontheotherhand

Aktif Demleyici
Katılım
6 Ocak 2021
...(yasal bağlayıcılığı olmasa da) şöyle bir yöntem buldum: paketi video kaydı yaparak açıyorum. Dediğim gibi yasal bir bağlayıcılığı muhtemelen yoktur ancak yine de iş adli mercilere gidecek kadar uzarsa, bir umut; işe yarar.
Ben de paketleri her zaman video çekerek açıyorum. Az önce gelen kargoda şu etiket vardı, satıcı yapıştırmış.

1733918399449.jpg
 

Epiphone

Yeni Kahvesever
Katılım
13 Ocak 2017
Konum
İstanbul
Kargonun tutanağını ancak kargonun dış kutusunda bir yırtık veya bir hasar varsa kabul ediyorlar. Eğer dış kutu düzgün fakat içi paramparça ise maalesef onu kabul etmiyorlar. Benim de zamanında başıma gelmişti. Eve gelen kutu sağlam ama nasıl fırlatmışlarsa içindeki malzeme paramparça olmuştu ve dış kutu hasarı olmadığından dolayı kabul etmemişlerdi. Şikayetvar ve diğer tüm kurumlara başvurdum. Gelen cevap 4 ay :D yapabilecek bir şeyimiz yok diye.
 

chaturanga

Aktif Demleyici
Katılım
26 Eyl 2024
Haklısınız.
Risk aldığım ürünlerde ve mimli kargo firmasının getirdiği paketlerde, (yasal bağlayıcılığı olmasa da) şöyle bir yöntem buldum: paketi video kaydı yaparak açıyorum. Dediğim gibi yasal bir bağlayıcılığı muhtemelen yoktur ancak yine de iş adli mercilere gidecek kadar uzarsa, bir umut; işe yarar.

Yoksa neden göndericiyi gereksiz yükümlülük altına sokalım.

Neyse, sakat konu, tartış tartış bitmez...

Ben de artık gelen kargoları videoya alarak açıyorum, olur da bir hasar varsa kutuda en azından "siz bozmuşsunuzdur, kırmışsınızdır" demesinler diye. Şu ana kadar herhangi bir şekilde böyle bir durumla karşılaşmadım ama karşılaşırsam da çok uğraştırıcı olacağının farkındayım tabii.
 

portakalhalil

Uzman Demleyici ☕
Katılım
20 Ocak 2022
Bu tutanak muhabbeti hayal oldu, en basiti bireysel kargo gönderimlerinde size bir kağıt imzalatıyorlar, eğer imzalamazsanız kargoyu almıyorlar, kırılacak ya da değeri yüksek bir kargoysa yapıyorlar bunu, üzerinde iste paketleme yeterli görülmedi, bir sey olursa bizden değildir falan yazıyor. Yolda ne olursa olsun bu kağıt yüzünden kendilerini aklamış oluyorlar.
 

0x6d33

Yeni Kahvesever
Katılım
1 Tem 2024
Herkese teşekkürler. Gelburaya makinayı tekrar gönderdim, kırılan su haznesini değiştirmişler. Makina da çalışır bir vaziyete gelmiş. Yeni su haznesinin köşesinde minnacık içini etkileyen 1 mmlık ufak bir kırık vardı ama o kadarı da olsun hiç yoktan iyidir dedim. :D

👍Ek olarak alır almaz 2 3 shot aldım. Yapılan yükseltme espresso performansını çok iyi hale getirmiş diyebilirim.
👎Ancak buhar çubuğu halen (buhar çubuğu için yapılan v2 güncellemesini de almış durumda) yeterli değil. Sıcak sütlü içecekler hazırlanır ancak, microfoam bir süt beklememek lazım. Ya da ben beceremiyorum onlarca latte art videosu izlememe rağmen.
🤌 Overall'da çok iyi bir espresso ve sulu türevleri sevenler için bir makina yeni hali ile. Sütlü kahve seven misafirlere de eğer kahveden anlamıyorlarsa ittirilecek seviyede sütlü kahveler de yapabilir bence.
 
Üst