- Katılım
- 28 Nis 2017
- Konum
- İstanbul
Almanya her zaman ki gibi affetmedi. Adamlar hiç düşmüyor. Utanmasa 10 atacaklar.
Almanya 7 - 1 Curacao
Almanya 7 - 1 Curacao
Ben Paraguay maçı ile geri döneceğimizi düşünüyorum.Japonların azmine hayran kaldım. Yerden havadan her şeyi denediler. Öngörülemez bir takım. Helal olsun.Bizim çocuklara da aynı azimden lazım.
Kerem ve özellikle Barış çok kötü malzeme oldular... Umarım onlar da toparlar. Bizim takım hep dengesiz. Ummadığın anda süper performans gösterebiliyorlarBen Paraguay maçı ile geri döneceğimizi düşünüyorum.
Hakan'ın açıklamasını okuyunca biraz ümitsizlik çöktü: 'Maçın kontrolünün tamamen kendilerinde olduğunu ve domine ettiklerini belirten kaptan, "Kontratağı iyi yapan fiziksel bir takıma karşı 2 uzun toptan olmaması gereken goller yedik. Turnuva bitmedi, bazen tokat yemek iyi gelir. Bunun farkındayız"Üzüldük ya canın sağ olsun takım![]()
Güreş müsabakasıydı mübarek. Karşı takım rakibini yordu yordu yordu sonra iki hamleyle sırtımızı yere getirdi. Hakan da iyi güreştik demek istemiş burdaHakan'ın açıklamasını okuyunca biraz ümitsizlik çöktü: 'Maçın kontrolünün tamamen kendilerinde olduğunu ve domine ettiklerini belirten kaptan, "Kontratağı iyi yapan fiziksel bir takıma karşı 2 uzun toptan olmaması gereken goller yedik. Turnuva bitmedi, bazen tokat yemek iyi gelir. Bunun farkındayız"
Maçı dömine ettik derken? Herhalde ben farklı maç izledim. Adamların planı topu sana bırakmaktı zaten
İstatistiksel olarak baktığında pozisyon, pas, topla oynama, şut, vs gibiHakan'ın açıklamasını okuyunca biraz ümitsizlik çöktü: 'Maçın kontrolünün tamamen kendilerinde olduğunu ve domine ettiklerini belirten kaptan, "Kontratağı iyi yapan fiziksel bir takıma karşı 2 uzun toptan olmaması gereken goller yedik. Turnuva bitmedi, bazen tokat yemek iyi gelir. Bunun farkındayız"
Maçı dömine ettik derken? Herhalde ben farklı maç izledim. Adamların planı topu sana bırakmaktı zaten
Tüm açıklamalar tam bir fiyaskoHakan'ın açıklamasını okuyunca biraz ümitsizlik çöktü: 'Maçın kontrolünün tamamen kendilerinde olduğunu ve domine ettiklerini belirten kaptan, "Kontratağı iyi yapan fiziksel bir takıma karşı 2 uzun toptan olmaması gereken goller yedik. Turnuva bitmedi, bazen tokat yemek iyi gelir. Bunun farkındayız"
Maçı dömine ettik derken? Herhalde ben farklı maç izledim. Adamların planı topu sana bırakmaktı zaten
Aman aman.
Samet üstünden genele bir gönderme olmuş. Biraz günah keçisi oldu.Samet'e neden yükleniliyor anlamış değilim. Ezeriz, geçeriz, biz daha iyiyiz diye gaz veren Arda, Merih ya da tüm tartışmaların odağındaki Hakan bey neden çıkmadı da hiç oynamayan ve muhtemelen hiç oynatılmayacak olan Samet çıktı toplantıya?
Ne desin çocuk? İlk maç çok kötü oynadı Merih ve Abdülkerim, ben olsam böyle olmazdı mı desin? Tabii ki böyle konuşacak.
Biz tepkimizi bile doğru kişiye veremeyen garip bir ülkeyiz. Sosyal medyada linç ediliyor Samet şaka gibi cidden..
Kupada bizim en kritik ismimiz Sametmiş demek ki, bekleneni veremeyip çıkıp bir de böyle konuş(turul)ması bundan olsa gerek..
Toplantıyı izlerken ben de tam aynısını düşünmüştüm hocam. Takım kaptanı neden toplantıya katılmıyor da çok oynatılmayan oyuncuyu konuşturuyorlar diyeSamet'e neden yükleniliyor anlamış değilim. Ezeriz, geçeriz, biz daha iyiyiz diye gaz veren Arda, Merih ya da tüm tartışmaların odağındaki Hakan bey neden çıkmadı da hiç oynamayan ve muhtemelen hiç oynatılmayacak olan Samet çıktı toplantıya?
Ne desin çocuk? İlk maç çok kötü oynadı Merih ve Abdülkerim, ben olsam böyle olmazdı mı desin? Tabii ki böyle konuşacak.
Biz tepkimizi bile doğru kişiye veremeyen garip bir ülkeyiz. Sosyal medyada linç ediliyor Samet şaka gibi cidden..
Kupada bizim en kritik ismimiz Sametmiş demek ki, bekleneni veremeyip çıkıp bir de böyle konuş(turul)ması bundan olsa gerek..