Selamlar, temiz kullanılmış bir bambino plus arıyorum. İlk makinem olacak.
E ekomsu Yeni Kahvesever Katılım 8 Haz 2026 9 Haz 2026 #1 Selamlar, temiz kullanılmış bir bambino plus arıyorum. İlk makinem olacak.
bialettilove Yeni Demleyici Katılım 22 Haz 2024 9 Haz 2026 #2 Diğer forumda bi bambino vardı hocam belki görmüşsünüzdür Ama plus olmayabilir
E ekomsu Yeni Kahvesever Katılım 8 Haz 2026 9 Haz 2026 #3 Bir tane gördüm evet ama SES450 plus olmayan modeliydi. Teşekkürler ilginize.