Breville Bes920 Hakkında

'Espresso Makineleri' forumunda itemimhan tarafından 6 Şub 2019 tarihinde açılan konu

  1. itemimhan

    itemimhan Isınmaya Başlayan Üye

    Hocam 1 adet var ellerinde akşam tekrar sorarım ancak yok olduğunu biliyorum
     
    mehmetaksit bunu beğendi.
  2. itemimhan

    itemimhan Isınmaya Başlayan Üye

    @mehmetaksit hocam ürünü satın aldım bekleyemedim akşama kadar tekrar sordum yok dediler

    4,300 TL ye geldi ürün bütün aparatları mevcut sadece kitapçıkları yok 2 + 3 Yıl Garanti faturasını kestiler ayrıca özel bir sözleşme yaptık +3 yıl garanti için bu 3 yılın birinci yılı kullanıcı hatalarına karşı da garantili yani düşürdün kırdın vs gibi ne şekilde olursa olsun garanti altında ilk 2 gün herhangi bir arıza durumunda para iadesi var bunların hepsi garanti sözleşmesinde var , Bunların üstüne birde World karta 12 taksit yaptılar :) şimdi akşam olsada denesem diye sabırsızlanıyorum

    bes9204.jpeg
     
  3. Epiphone

    Epiphone Isınmaya Başlayan Üye

    Servis olarak gayet iyiler fakat parça olarak biraz pahalı.İstanbul servisinde Abidin Bey var kendisi çok ilgili ve açıklayıcı cevaplar veriyor servis sürecinde. Kendimde olan Bes870 kahve makinasında valf sıkıntısı oldu.Kendisi garantiden değişimini yaptı. Bu arada kendisi de belirtti bu tip cihazlarda tek bozulma yapan parça o onun haricinde gayet sağlam makina dedi. Şimdiden hayırlı olsun.
     
    itemimhan bunu beğendi.
  4. itemimhan

    itemimhan Isınmaya Başlayan Üye

  5. archimede

    archimede Isınmaya Başlayan Üye

    Valla her şey çok güzel görünüyor @itemimhan hocam, ben de olsam akşamı beklemeden gider alırdım ne olur ne olmaz 1 tane var sonuçta :)
    Çok güzel denk gelmiş, Grace bakarken çok daha üstün bir makineye sahip oldunuz, güzel günlerde kullanın...
     
    itemimhan bunu beğendi.
  6. Omega

    Omega Aktif Üye

    Güle güle kullanın
    Çok düşeş olmuşa benziyor :)
     
    itemimhan bunu beğendi.
  7. OzkanDOGAN

    OzkanDOGAN Yeni Üye

    Keşke benim olsa diyesim geldi yahu :) Güle güle kullanın.
     
    itemimhan bunu beğendi.
  8. Alpha_Music

    Alpha_Music Isınmaya Başlayan Üye

    Nerden nereye, çok güzel olmus.
    Iyi kahvelerde kullanin. :)
     
    itemimhan bunu beğendi.
  9. itemimhan

    itemimhan Isınmaya Başlayan Üye

    Alpha_Music ve OzkanDOGAN bunu beğendi.
  10. bigvocate

    bigvocate Isınmaya Başlayan Üye

    güle güle kullanın, artık bes920 kardeşliğimiz var :)
     
  11. orcunbenli

    orcunbenli Yeni Üye

    Kıskandım valla eğer aynı fiyatta varsa bende talibim. güle güle kullanın ☺️
     
    itemimhan bunu beğendi.
  12. itemimhan

    itemimhan Isınmaya Başlayan Üye

    @orcunbenli teşekkür ediyorum , keşke olsa birkaç tane daha herkese denk gelse

    Arkadaşlar ilk denemem WhatsApp Image 2019-02-07 at 20.57.02 (1).jpeg WhatsApp Image 2019-02-07 at 20.57.02 (2).jpeg WhatsApp Image 2019-02-07 at 20.57.02.jpeg
     
  13. itemimhan

    itemimhan Isınmaya Başlayan Üye

    Bir arkadaşımız sormuştu makinayı ilk açtığımda 18c den 93c gelmesi 2,50 dk sürdü makina hazırlandı ancak portafiltrenin ve başlığın ısınması 15 dk yı buldu , ilk birkaç denemeden sonra öğütüm ayarlarını tutturdum 7 saniye pre inf 30 saniye demlenme sonucu 19 gr kahveye 55 ml espressoyu aldım , önce sütü köpürtmeye başladım kıvam almaya başladığı anda demlemeye başladım aynı anda bitti süt ile espresso ve sonuç benim için çok fazla tatmin edici
     
  14. Turboordek

    Turboordek Yeni Üye

    Ben de Bes920 kullaniyorum. Cok basarili bir makine. Gule gule kullanin.

    IMG_2344.JPG
     
    itemimhan bunu beğendi.
  15. itemimhan

    itemimhan Isınmaya Başlayan Üye

    Ben Beko 2170 den geçince bana Ultra başarılı geldi makine :)
     
  16. bigvocate

    bigvocate Isınmaya Başlayan Üye

    yalnız makinede grup başlığı ısıtma özelliği var, sütü köpürtürken içinde kahve olan grup başlığını takmış vaziyette beklerseniz kahve yanabilir, mümkünse bir kenarda beklesin, diğer elinizle sonlara doğru takın kahveyi alın ya da sütü köpürttükten sonra zaten kendine gelmesini beklersen kahveyi alabilirsiniz o sırada
     
    itemimhan bunu beğendi.
  17. itemimhan

    itemimhan Isınmaya Başlayan Üye

    Dikkat ederim tavsiyelerinize
     
  18. itemimhan

    itemimhan Isınmaya Başlayan Üye

    Grup başlığı ısıtma otomatikmi yoksa ayarladan açmalımıyım @bigvocate
     
  19. bigvocate

    bigvocate Isınmaya Başlayan Üye